[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 12، شماره 1 - ( ویژه نامه ارزشیابی 1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
تدوین آییننامه نظام جامع ارزشیابی دورههای آموزشی: گامی در راستای نظاممند نمودن فعالیتهای ارزشیابی برنامه در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 111-118
رقیه گندمکار
،
عظیم میرزازاده
،
لیلا صدیقپور
،
محمد جلیلی
،
مژگان صفری
،
بتول امینی
چکیده
(6572 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(967 دریافت)
ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه دستیاران بر اساس پرسشنامه ACLEEM
ص. 119-130
مهلا سلاجقه
،
بهاره بهمن بیجاری
،
مصطفی شکوهی
،
عسکر صفیپور افشار
،
امین بیگزاده
چکیده
(7393 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1337 دریافت)
مدلسازی چند سطحی دادههای طولی ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
ص. 131-139
سمیه شاهرودی
،
علیاکبر حقدوست
،
فرزانه ذوالعلی
،
مریم اخوتی
،
محمدرضا بانشی
چکیده
(4939 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(914 دریافت)
ارزیابی وضعیت حوزه ارزشیابی در حیطه آموزش درمانگاهی بیمارستان فیروزگر بر اساس استانداردهای پایه دوره آموزش پزشکی عمومی ایران در سال 1392
ص. 140-149
سید کامران سلطانی عربشاهی
،
مهلا سلاجقه
چکیده
(6279 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(713 دریافت)
شاخصهای ارزشیابی کیفیت در آموزش مجازی: فراترکیبی از رویکردها، معیارها و استانداردهای کیفیت
ص. 150-158
اعظم اسفیجانی
چکیده
(4972 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1191 دریافت)
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی به دستیاران در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس مدل سروکوال (SERVQUAL)
ص. 159-167
سید مصطفی سیدعسکری
،
محمدعلی شفا
،
فرهاد ایرانمنش
،
امین بیگزاده
،
محبوبه محمدپور
چکیده
(6743 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1004 دریافت)
ارزشیابی برنامه آموزشی رشته داروسازی سنتی از دیدگاه دستیاران ورودی سالهای 92-1387 دانشکدههای طب سنتی دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، کرمان و شهید بهشتی تهران
ص. 168-176
سمیه اسماعیلی
،
شمیم صحرانورد
،
مریم حمزهلو مقدم
،
هما حاجی مهدیپور
،
محمود مصدق
چکیده
(4953 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(700 دریافت)
ارزشیابی دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری در ایران بر اساس الگوی CIPP
ص. 177-191
سهیلا احسانپور
،
نیکو یمانی
،
شهناز کهن
،
مهشید عبدی شهشهانی
،
بابک حمیدفر
چکیده
(6244 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1045 دریافت)
رتبهبندی مؤلفههای طراحی آموزشی سطح خرد در ارزشیابی تدریس استاد توسط دانشجویان
ص. 192-208
سعید طالبی
چکیده
(4759 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(775 دریافت)
بررسی میزان به کارگیری انواع روشهای ارزیابی دانشجو توسط گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 209-218
رقیه گندمکار
،
بتول امینی
چکیده
(5914 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1206 دریافت)
تبیین تجارب اعضای هیأت علمی از نظام ارزشیابی آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران: تحلیل محتوا
ص. 219-227
محمد علی حسینی
،
سلیمان احمدی
،
سلیمه خلیلی ازاندهی
،
علی اصغر قربانی
چکیده
(5232 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(695 دریافت)
ارزشیابی دانشجویان پرستاری به شیوه آسکی (OSCE): رویکردی جهت بررسی شایستگی دانشجویان
ص. 228-236
تابنده صادقی
،
مریم شهابینژاد
چکیده
(4172 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(993 دریافت)
مقایسه دو روش ارزشیابی معمول و 360 درجه در ارزشیابی مهارتهای بالینی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال تحصیلی 92-1391
ص. 237-248
سمیه موسوی
،
سکینه سبزواری
،
حسین صافیزاده
چکیده
(5064 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(970 دریافت)
ارزیابی کیفیت آموزش دوره دکتری پرستاری از دیدگاه استادان و دانشجویان/ فارغالتحصیلان
ص. 249-265
معصومه منگلی
،
امسلیمه رودی رشتآبادی
،
سیده سکینه سبزواری
،
عصمت نوحی
چکیده
(5941 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(883 دریافت)
بررسی روابط بین کیفیت خدمات آموزشی ارایه شده و ارزشیابی از استادان در میان دانشجویان پرستاری و ارایه الگو
ص. 266-276
سیروس قنبری
،
رقیه بهشتی راد
چکیده
(5645 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(791 دریافت)
ارزشیابی دانشجویان پزشکی در مراکز بهداشتی- درمانی با استفاده از کارپوشه: یک مطالعه مقدماتی
ص. 277-280
لیدا جراحی
،
لیلا شجاع قلعه دختر
،
سید مجتبی موسوی بزاز
،
مجیدرضا عرفانیان
چکیده
(4920 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(591 دریافت)
ارزیابی محیط بالینی بر اساس مدل DREEM از دیدگاه کارورزان و دستیاران پزشکی بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
ص. 281-287
رویا وطنخواه
،
سیده سکینه سبزواری
،
محمدرضا بانشی
چکیده
(5145 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(910 دریافت)
ارزشیابی با استفاده از سوالات چندگزینه ای: صحیح یا غلط؟
ص. 288-289
حمید صالحی نیا
چکیده
(3196 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(686 دریافت)
آیا تغییر در شیوه های ارزشیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی لازم است؟
ص. 290-291
صالحه صبوری شهربابک
چکیده
(2992 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(799 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.11 seconds with 82 queries by YEKTAWEB 3844