[Home ] [Archive]   [ فارسی ]  
:: Main :: About :: Current Issue :: Archive :: Search :: Submit :: Contact ::
:: Volume 14, Issue 3 (11-2017) ::
Strides Dev Med Educ 2017, 14(3): 180-186 Back to browse issues page
به کارگیری روش آموزش مبتنی بر حل مسأله (PBL) جهت یادگیری فعال درس فیزیولوژی نظری اعصاب اتونوم برای دانشجویان رشته پزشکی و مقایسه آن با روش سخنرانی
Abstract:   (869 Views)
This article has no abstract.
Full-Text [PDF 443 kb]   (987 Downloads)    
Type of Study: Research | Subject: General
Received: 2017/11/7 | Accepted: 2017/11/7 | Published: 2017/11/7
Add your comments about this article
Your username or Email:

CAPTCHA code


XML   Persian Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

به کارگیری روش آموزش مبتنی بر حل مسأله (PBL) جهت یادگیری فعال درس فیزیولوژی نظری اعصاب اتونوم برای دانشجویان رشته پزشکی و مقایسه آن با روش سخنرانی. Strides Dev Med Educ. 2017; 14 (3) :180-186
URL: http://sdmej.ir/article-1-1587-en.html


Volume 14, Issue 3 (11-2017) Back to browse issues page
نشریه علمی پژوهشی گام های توسعه در آموزش پزشکی Strides in Development of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3764