[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 13، شماره 5 - ( 10-1395 ) ::
جلد 13 شماره 5 صفحات 525-527 برگشت به فهرست نسخه ها
استدلال بالینی، شاخص ارزیابی نوین در فرایند آزمون دانشجویان پرستاری
لیلا صفابخش ، مژگان جهان تیغ
دانشجوی دکتری آموزش پزشکی، گروه آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران
چکیده:   (472 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 142 kb]   (249 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبیر | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ | انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

صفابخش لیلا، جهان تیغ مژگان. استدلال بالینی، شاخص ارزیابی نوین در فرایند آزمون دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی. 1395; 13 (5) :525-527

URL: http://sdmej.ir/article-1-1421-fa.html

دوره 13، شماره 5 - ( 10-1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه علمی پژوهشی گام های توسعه در آموزش پزشکی Strides in Development of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.052 seconds with 767 queries by yektaweb 3426